loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 293 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عیسی وند بنام بگو کجایی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عیسی وند بنام بگو کجایی با بالاترین کیفیت

Download New Music MohammadReza Eisavand – Bego Kojaei
تنظیم و میکس و مسترینگ : حسین احمدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محمدرضا عیسی وند بنام بگو کجایی :

بدون تو دارم میمیرم
بگو کجایی
تو کنج این خونه اسیرم کی میایی
نگو بم تمومه و دیگه نمیای
نگو که دیگه منو هرگز نمیخوای
نگو به دوریه تو دیگه من عادت کردم
نگو بم میریو ممکن نیست که من برگردم
نگو به دوریه تو دیگه من عادت کردم
نگو بم میریو ممکن نیست که من برگردم
تو رفتی و باز عکسات
همدم شبهای منه
نگاش که میکنم همش
داره باهام حرف میزنه
تو نیستی و تنهایی
شده رفیق هر شبم
برگرد بیا ای بی وفا
دارم بی تو جون میکنم
به فکر من نیستی چرا
نمیگی اینجا بمیرم..؟!
با این غم و تنهایی هام
بدون تو من میمیرم
مطمئن باش میمیرم….!
نگو به دوریه تو دیگه من عادت کردم
نگو بم میریو ممکن نیست که من برگردم
نگو به دوریه تو دیگه من عادت کردم
نگو بم میریو ممکن نیست که من برگردم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,461
  • بازدید ماه : 4,445
  • بازدید سال : 56,536
  • بازدید کلی : 1,256,201