loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 14545 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (3)

 

 

shirin-shirin.jpg

 

شیرین شیرین یک آهنگ قدیمی از سال های ۱۳۷۰ هست که یک خواننده کرمانی به اسم وهساد روزبهانی این آهنگ را اجرا کرده است . همراه با متن آهنگ در ادامه مطلب

 

  متن آهنگ شیرین شیرین از وهساد روزبهانی

 

شیرین شیرین شیرین  ای یارُم ای یار

شیرین شیرین شیرین  ای یارُم ای یار
بیا پهلوم بشین سبزه نمکدار یار

 

تو که گفتی برو صد سال دیگر
نگیرم غیر تو من یار دیگر

شیرین شیرین شیرین  ای یارُم ای یار

شیرین شیرین شیرین  ای یارُم ای یار
بیا پهلوم بشین سبزه نمکدار یار

 

سر سالی نشد یاری گرفتی
زبانت با منو دل جای دیگر یار

شیرین شیرین شیرین  ای یارُم ای یار

شیرین شیرین شیرین  ای یارُم ای یار
بیا پهلوم بشین سبزه نمکدار یار
به قربان حنای پشت دستت

به قربان حنای پشت دستت
تو قلیون چاق نکن میسوزه دستت یار
تو قلیون چاق نکن میسوزه دستت یار

شیرین شیرین شیرین  ای یارُم ای یار

شیرین شیرین شیرین  ای یارُم ای یار
بیا پهلوم بشین سبزه نمکدار یار

 


 

آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸ نسخه اصل و کیفیت ۳۲۰ با افزایش کیفیت صدا

 

 

دانلود آهنگ شرین شیرین وهساد روز بهانی
 
 
 
لینک دانلود حذف شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1396/06/14 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

چرا لینک اهنگ شیرین شیرین حذف شده خیلی لازمش داره میشه فعالش کنین
پاسخ :
سلام
به دستور فیلترینگ این اهنگ از سایت حذف شد

این نظر توسط پیمان در تاریخ 1395/10/03 و 6:56 دقیقه ارسال شده است

من بسیار زیاد اهنک وهساد روز بهانی رو دوست دارم خاطره دارم با این اهنگ چرا حذف کردین!!!! لطفا بگین این اهنگو از کجا پیدا کنم خواهش میکنم این اهنگو بزارین لینکش رو خواهش میکنم هر طور شده بزارینوترو خدا.....
پاسخ : سلام دوست گرامی

این اهنگ قبلا در سطح اینترنت پر بوده الان دیگه بخاطر تذکر سایت ساماندهی همه حذفش کردند

این نظر توسط hasan در تاریخ 1395/03/19 و 6:48 دقیقه ارسال شده است

چرا حذف شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!سریع بزارینش ! کلافه شدم بس دنبالش گشتم!.مسقرشه در اوردین
پاسخ : سلام همراه گرامی

خلاف قوانین ستاد ساماندهی بود و سایت امکان فیلترش بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,475
  • بازدید ماه : 2,475
  • بازدید سال : 78,848
  • بازدید کلی : 1,278,513