loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 135 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید عرفان سلیمی بنام به دنیا اومدم

دانلود آهنگ جدید عرفان سلیمی بنام به دنیا اومدم با بالاترین کیفیت

Download New Music Erfan Salimi – Be Donya Oomadam

ترانه : عرفان سلیمی , ملودی : اشکان خشایی
گیتار : محمد عارف , میکس و مستر : سامان لشگرری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید عرفان سلیمی بنام به دنیا اومدم :

بزن بشکن بکش له کن بسوزون پا بذار رد شو
ازین بیشتر نباش عشقم ازین بیشتر باهام بد شو
باهام بد شو ازم رد شو ولی بازم دوسِت دارم
اگه عشق درد و آزاره من اهل درد و آزارم
به دنیا اومدم زجرم بدی امّا بمونم
آخه عشقت یه عمره رخنه کرده توی جونم
به دنیا اومدم دنیای من تنها تو باشی
چقد دنیا قشنگه وقتی که دنیا تو باشی
همش میگی که دیوونه م همش میگی پریشونم
تو عاقل باش ولی از من نخواه اینو نمی تونم
دلم می خواد بفهمی که چقد این عشقو دوس دارم
ازم دستاتو پنهون کن ازت دست بر نمی دارم
به دنیا اومدم زجرم بدی امّا بمونم
آخه عشقت یه عمره رخنه کرده توی جونم
به دنیا اومدم دنیای من تنها تو باشی
چقد دنیا قشنگه وقتی که دنیا تو باشی

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید عرفان سلیمی بنام به دنیا اومدم

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید عرفان سلیمی بنام به دنیا اومدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,633
  • بازدید ماه : 2,633
  • بازدید سال : 79,006
  • بازدید کلی : 1,278,671