loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 124 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تورو یاد من میاره

دانلود آهنگ جدیدمهدی مدرس بنام تورو یاد من میاره با بالاترین کیفیت

Download New MusicMehdi Modarres – Toro Yade Man Miare

ترانه : علی آریا , آهنگ : ناصر زینعلی , تنظیم : سعید شمس
میکس و مسترینگ : رضا پور رضوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تورو یاد من میاره :

پله عابر پیاده خستگی تویه پاهام یه سکوت یه حسه مبهم گریه های بی سرانجام
عابرایه بی تفاوت خط کشیهای خیابون ساعتای رو به اتمام منه تنها زیر بارون
کجا رفتی بی بهونه چی شدی کجایه شهری تو بگو ازم چی دیدی بدونم واسه چی قهری
کجا رفتی باز دوباره خستم از این همه تکرار بی تو هر لحظه ی عمرم تلخه مثله پک سیگار

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تورو یاد من میاره 

♫♫♫♫♫♫

وقتی بی تو کم میارم وقتی هیچ حسی ندارم وقتی میشم تو خودم گم طعنه های تلخ مردم
عاشقای رکو رو راست روحیت خیلی حساس شاعرایه متفکر خیلی چیزا این اواخر
تو رو یاد من میاره , تو رو یاده من میاره , تو رو یاد من میاره , میاره

کجا رفتی بی بهونه چی شدی کجایه شهری تو بگو ازم چی دیدی بدونم واسه چی قهری
کجا رفتی باز دوباره خستم از این همه تکرار بی تو هر لحظه ی عمرم تلخه مثله پک سیگار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 241
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,352
  • بازدید ماه : 4,344
  • بازدید سال : 80,717
  • بازدید کلی : 1,280,382