loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 298 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام آلرژی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام آلرژی با بالاترین کیفیت

Download New Music Amirali Zamani – Allergy
ترانه : علی بحرینی , آهنگ : محمد ناظمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام آلرژی :

داره اون میشه که دلم از اول رابطه خواست

چی از این بهتر کسی که می خواستم الان اینجاست

وقتی اینجایی دیگه جایی واسه دست دست نیست

دارم می بینم حواست به کسی جز من نیست

هر وقت که دلت می خواد می تونی بگی آره

چشمام تماشای چشم تو رو دوست داره

بیشتر بگو از حسی که به من داری

بگو تو هم به من حساسیت داری

هر وقت که دلت می خواد می تونی بگی آره

چشمام تماشای چشم تو رو دوست داره

بیشتر بگو از حسی که به من داری

بگو تو هم به من حساسیت داری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام آلرژی

♫♫♫♫♫♫

حسی که توی نگات بود چشمام و گرفت

احساسی گرفتم از تو که دنیام و گرفت

هر گوشه از شب و روز من تصویر توئه

من اگه بیشتر عاشق شم تقصیر توئه

حسی که توی نگات بود چشمام و گرفت

احساسی گرفتم از تو که دنیام و گرفت

هر گوشه از شب و روز من تصویر توئه

من اگه بیشتر عاشق شم تقصیر توئه

هر وقت که دلت می خواد می تونی بگی آره

چشمام تماشای چشم تو رو دوست داره

بیشتر بگو از حسی که به من داری

بگو تو هم به من حساسیت داری

هر وقت که دلت می خواد می تونی بگی آره

چشمام تماشای چشم تو رو دوست داره

بیشتر بگو از حسی که به من داری

بگو تو هم به من حساسیت داری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,746
  • بازدید ماه : 2,746
  • بازدید سال : 79,119
  • بازدید کلی : 1,278,784