loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 48 دوشنبه 01 آبان 1396 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عجب پاییزی با بالاترین کیفیت

Download New Music Pouya Bayati – Ajab Paeizi

ترانه: پویا بیاتی , تنظیم: مجتبی لطفی

 

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عجب پاییزی :

دلم غمگینه غمم سنگینه چه کردی با این دل بی کینه
تو که گفتی قصمون شیرینه
یه روزی آسون ولم کردی ولم کردی خونین دلم کردی
حالا شب ها تا سحر بیدارم با کابوس آخرین دیدارم
پریشونم خیس بارونم مردم از دلتنگی
چی غیر از عشق دیدی از مو که با دلم میجنگی
ازت دلگیرم نگفتی میرم نگفتی چیزی
زدی آتیشم نموندی پیشم عجب پاییزی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عجب پاییزی

♫♫♫♫♫♫

دلم غمگینه غمت سنگینه چه کردی با این دل بی کینه
تو که گفتی قصمون شیرینه
یه روزی آسون ولم کردی ولم کردی خونین دلم کردی
حالا شب ها تا سحر بیدارم با کابوس آخرین دیدارم
پریشونم خیس بارونم مردم از دلتنگی
چی غیر از عشق دیدی از مو که با دلم میجنگی
ازت دلگیرم نگفتی میرم نگفتی چیزی
زدی آتیشم نموندی پیشم عجب پاییزی

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عجب پاییزی

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عجب پاییزی

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,048
  • بازدید ماه : 4,040
  • بازدید سال : 80,413
  • بازدید کلی : 1,280,078