loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 82 پنجشنبه 08 تیر 1396 نظرات (0)

آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام مستی

Download New Music Fereydoun Asraei – Masti

ترانه : محمدرضا نظری , آهنگ : ایمان خراسانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام مستی :

 شرابی خوردم از دستم عزیزم رفته از دستی
نمیدانم چه نوشیدم که سیرم کرده از هستی
خودم مستو غزل مستو
تمام واژه ها مستن
ببین شوریده ای امشب
عجب اوجوبه ای هستی
عجب اوجوبه ای هستی
به ساز من که میرقصی بیا مردی کنی بر من
چه طوفانی به پا کردی چه طنازی چه سر مستی
چه طنازی چه سر مستی
زمین مست و زمان مست و
جهانی مست شعرم شد
بنازم دلبری هایت ببین الحق که تردستی
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام مستی

♫♫♫♫♫♫
تو راهی فرق بسیار است میان مستی و مستی
قضاوت کار هر کس نسیت به هر مستی نگو پستی
تظاهر می کنی اما تو هم از دید من مستی
اگر پاکیزه تر بودی به شعرم دل نمیبستی
خودم مستو غزل مستو تمام واژه ها مستن
عزیزم معصیت کردی به مشتی مست دل بستی
به مشتی مست دل بستی
به ساز من که میرقصی بیا مردی کنی بر من
چه طوفانی به پا کردی چه طنازی چه سر مستی
چه طنازی چه سر مستی
چه طنازی چه سر مستی
زمین مست و زمان مست و
جهانی مست شعرم شد
بنازم دلبری هایت ببین الحق که تردستی

دانلود با کیفیت 128 - 5.30 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 975
  • بازدید ماه : 3,967
  • بازدید سال : 80,340
  • بازدید کلی : 1,280,005