loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 268 دوشنبه 05 تیر 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام بانو جان با بالاترین کیفیت

Download New Music Amir Abbas Gholab – Bano Jan

ترانه: مسعود شالبافیان , موزیک: امیر عباس گلاب و ساسان سورانی , تنظیم: یاسین ترکی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام بانو جان :

تو اگر دست نجنبانی دلم پیر شود طفل نوپای غزل باز زمین گیر شود
بی قرارم که به دست آورمت من یا نه ترسم از دست روی و تا ابد دیر شود
همه تقدیر جهان بی تو نمی ارزد هیچ جز نگاه تو نگاهی که نمی ارزد هیچ
اندکی فرصت شادی که در این دنیا هست بی تو این شادی و غم ها و جهان یک جا هیچ
بانو جان فرفری موی غزل ساز منی بانو جان عشق خاموش غزل های من
بانو جان تو از این حال دلم بی خبری بانو جان جز دل من به کسی دل ندهی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام بانو جان

♫♫♫♫♫♫

دل من گرمای دست تورا میخواهد برق اغواگر چشمان تورا میخواهد
باد هم اغوای این همه موی فر شد مو فر دار غزل دار تورا میخواهد
من شدم در به در یک بله از لبهایت بس که یک عمر نشستم که بگویی شاید
این همه ناز نکن من چه گناهی کردم که شدم عاشق آن روی چو قرص ماهت
بانو جان فرفری موی غزل ساز منی بانو جان عشق خاموش غزل های من
بانو جان تو از این حال دلم بی خبری بانو جان جز دل من به کسی دل ندهی
رفری موی غزل ساز منی بانو جان عشق خاموش غزل های من
بانو جان تو از این حال دلم بی خبری بانو جان جز دل من به کسی دل ندهی

 

دانلود با کیفیت 320 - 5.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 5.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام بانو جان

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام بانو جان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,034
  • بازدید ماه : 4,026
  • بازدید سال : 80,399
  • بازدید کلی : 1,280,064