loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 224 یکشنبه 01 اسفند 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد حسین بنام قفس با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohammad Hossein – Ghafas

ترانه : سجاد نوروزی , موزیک : محمد حسین و امین تیرزاد

تنظیم : فرزین نیاز خانی , میکس و مستر : امیر حسین تیموری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید محمد حسین بنام قفس

سرم گرمه با خاطراتت ولى
دلم گرمه روزاى آینده نیست
کسى که همه زندگیش و بده
به پاى غم تو که بازنده نیست
سرم گرمه با خاطراتت ؛ همین
همه زندگیم و رقم مى زنه
چه فرقى داره این روزا جاى من
کى داره کنارت قدم مى زنه
چه فرقى داره این روزا جاى من
کى داره کنارت نفس مى کشه
به این مرد اگه آسمونم بدن
خودش رو فقط تو قفس مى کشه
چقد صبر ؟ تا کى قراره که من
به احساسى که نیست عادت کنم
بگو این درسته که با فکر تو
بشینم خدا رو عبادت کنم
مث ماه از دور زیبا ترى
کسى که تو رو داره خوشبخت نیست
نمیگم بتى یا خدایى ولى
به تو سجده کردن واسم سخت نیست

 

دانلود با کیفیت 320 - 11.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد حسین بنام قفس

دانلود با کیفیت 128 - 4.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.50 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 481
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,785
  • بازدید ماه : 2,785
  • بازدید سال : 79,158
  • بازدید کلی : 1,278,823