loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 157 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان رستمی بنام یا حسین با بالاترین کیفیت

Download New Music Ehsan Rostami – Ya Hosein

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید احسان رستمی بنام یا حسین :

حسین یا حسین حسین یا حسین

حسین یا حسین حسین یا حسین

خودم دیدم تو کربلا خیمه ها آتیش زدن

اهل مدینه رو زدن کربلا آتیش زدن

خودم تو کربلا قیامتی به پا شده

دست عمو عباسمون از بدنش جدا شده

حسین یا حسین حسین یا حسین

حسین یا حسین حسین یا حسین

خودم دیدم که شش ماهه که چطوری دست و پا میزد

خودم دیدم که عمه جون فاطمه رو صدا میزد

خودم شنیدم صدای العطش بچه ها رو

خودم دیدم رو نیزه ها سر های از تن جدا رو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان رستمی بنام یا حسین

♫♫♫♫♫♫

حسین یا حسین حسین یا حسین

حسین یا حسین حسین یا حسین

خودم دیدم که عمه رو چه وحشیونه میزدن

هم بازیه رقیه رو با تازیونه میزدن

دیدم که طوری عمه جون اشک بابامو پاک میکرد

خودم دیدم تو خرابه رقیه جونو پاک میکرد

خودم دیدم که شش ماهه که چطوری دست و پا میزد

خودم دیدم که عمه جون فاطمه رو صدا میزد

خودم شنیدم صدای العطش بچه ها رو

خودم دیدم رو نیزه ها سر های از تن جدا رو

حسین یا حسین حسین یا حسین

حسین یا حسین حسین یا حسین

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان رستمی بنام یا حسین

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان رستمی بنام یا حسین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 241
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,202
  • بازدید ماه : 4,194
  • بازدید سال : 80,567
  • بازدید کلی : 1,280,232